Kirjoittaja Aihe: kabiinissa työskentely  (Luettu 39522 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa cride80

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 7
    • Sähköposti
Vs: kabiinissa työskentely
« Vastaus #15 : Helmikuu 21, 2007, 14:54:23 ip »
onhan ne "oikeat" ajolinjat mutta kuitenkin kaikki ajaa yksilöinä ja joskus vaan menee pitkäks...mutta ainahan kaikessa pyritään täydellisyyteen, mut hauskaa pitää aina olla...ja pitäähän yleisönki viihtyä... ;D
Olin, Tein, Näin

Poissa Marko.n

  • Vakionaama
  • Viestejä: 169
Vs: kabiinissa työskentely
« Vastaus #16 : Helmikuu 28, 2007, 00:16:09 ap »
saattaa olla tämä video jo jossakin täällä mutta tässä saa ratti kyllä kyytiä  :-* http://www.youtube.com/watch?v=Kjaxez9OIX8&mode=related&search=

Poissa Ralliperuna

  • Peruskäyttäjä
  • Viestejä: 47
    • Sähköposti
Vs: kabiinissa työskentely
« Vastaus #17 : Maaliskuu 31, 2007, 21:00:14 ip »
Tuo on jotain mitä Suomalaiset GT-Corolla kuskitkin kumartaa !!!
oon kade...

Poissa Bleedi

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 29
    • Car-Imports
Vs: kabiinissa työskentely
« Vastaus #18 : Marraskuu 30, 2007, 22:55:39 ip »
Therve!

Saa nähdä mitä ensi kausi tuo tullessaan..
Mutta topiciin liittyen.

Käsijarrua käytän mm.. vastaheiton yhteydessä, mutkaa lähestyessä, suunnan vaihdossa.. Oikeastaa lähes koko ajan. Suoralla pyrin vetämään maximi kulmassa koko ajan ja siihen on tähän mennessä tarvinnut käsijarrua. (huom. Sierra  ;D)

Tulee liimattua kun powersladia tulee vedettyä ja aina kun lähtee suoristumaan tai puskemaan.
Yleensä tulee vedettyä ns. ylikovaa kaikkiin mutkiin, vauhdista on helpompi ottaa pois tehottomalla autolla, kuin lisätä.

Käsityö? Nooh aina kaksi kun vedetään vinossa, mutta ratin pyörätys joko kädet irti, jos ns. paha paikka niin yhdellä kädelllä pyörittäen. Toisella kädellä silloin mahdollisesti käsijarrutyöskentelyä tai vaihteenvaihto meneillään.
Autontuontia = car-imports.fi

Poissa Rosteri

  • Kuljettaja
  • Vakionaama
  • *
  • Viestejä: 415
    • Sähköposti
Vs: kabiinissa työskentely
« Vastaus #19 : Tammikuu 07, 2008, 02:14:06 ap »
Kahdella kädellä ajelen, välillä toinen käsi sekottaa bensaa (Lue: vaihtaa vaihdetta) ja kiskoo käsijarrua, käsijarrun kiskominen on vielä vähän opettelun alla mutta kyllä sillä kätevästi saa pitkitettyä... Välillä päästän irti ratista kun vedetään vastaheitto tai sitten riippuu tilanteesta, saatan pyörittää rattia molemmin käsin niin että se vastaheitto on "sulava"...
I drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way. (c) Keiichi

- Toyota Corolla Dx 4Door "Skyrolla RBE70" -82

Poissa Manta

  • Pro-kuljettaja
  • Vakionaama
  • **
  • Viestejä: 391
    • Sutii
    • Sähköposti
Vs: kabiinissa työskentely
« Vastaus #20 : Huhtikuu 29, 2008, 17:27:23 ip »
Vasemmalla käännellään ruoria ja oikea oikeastaan touhuu vain käkkärin ja vaihdekepin kanssa. Käännön vaihdossa ajan yleensä kädet irti ratista. Jarrun käyttö riippuu kaikki radasta ja kuinka ne on säädetty pedalboxista ennen lähtöä. Ajan hyvin eritavoilla radasta riippuen
Terveisin
Marko Haverinen
Mukana: oilpoint.fi, Yli-Hyrylä, PPG-Automaalit Cora väri, Pukkilan kunta, Kansiset, Riihimäen muottivalu, Pukkilan Villisika Ravintola, Pekkalan Korjaamo ja Sutii

Poissa Green_Bastard

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 27
  • Life is hard if you don`t have a car...
Vs: kabiinissa työskentely
« Vastaus #21 : Toukokuu 04, 2008, 21:26:34 ip »
Itse tykkään kanssa ajella kahdella kädellä. Tietysti jos käsijarrua käyttää oikea käsi irti ruorista, keppiä tietysti siinä jossain välissä ja loput normaalilla jalkajarrulla.

Poissa Nicce

  • Vakionaama
  • Viestejä: 434
    • Sähköposti
Vs: kabiinissa työskentely
« Vastaus #22 : Maaliskuu 16, 2009, 15:06:38 ip »
kahdella kädellä aina kun mahollista. käsijarrulla kaukaa mutkii jos keli on tarpeeks liukas. ratista ei tartte päästää irti kun on tarpeeksi nopea ohjaus. vastaheitot pyrin pitää huomaamattomina, mutta kätytän kuiteski. aina maksimi kulma kun ei tehot riitä linkittää mutkia niin turha säästellä. kytkimellä en kuiheasti potki kun se luistaa jo muutenki.  :P
Driftaaminen on kuin seksi, hauskaa niin kauan kunnes kumi puhkeaa. :P