Kirjoittaja Aihe: Formula 1  (Luettu 34561 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Blosse

  • Peruskäyttäjä
  • Viestejä: 80
    • Sähköposti
Vs: Formula 1
« Vastaus #90 : Helmikuu 08, 2011, 10:16:33 ap »
Tossa perästä tulevan incar kamerasta näkee, että ne kaiteet alkaa aika lailla töksähtäen. Siis ilman sellasta maahan menevää pyöristystä. Ja kun ne kaiteet on kuitenkin tehty kestämään, niin tosta vauhdista ja kulmasta kun niihin ajaa, ei tuhoilta voi välttyä... Kubica varmaan kertoo mikä meni pieleen, jos muistaa. Aika hirveetä kyllä jos mies on ollu tajuissaan vielä sillon kun pelastushenkilökunta on tullu irrottamaan sitä.
Drift? Yes? Very good, very good.

Poissa S.K.

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 26
Vs: Formula 1
« Vastaus #91 : Helmikuu 08, 2011, 17:27:03 ip »

Poissa Nicce

  • Vakionaama
  • Viestejä: 434
    • Sähköposti
Vs: Formula 1
« Vastaus #92 : Maaliskuu 25, 2011, 17:20:52 ip »
Nyt se kausi alkaa. Harjotuksissa ei mitään yllätyksiä. Kovalaisella ei ohjaustehostin pelannut, muttei kyllä Trullikaan mihinkään päässy.

Tuo takasiipi sääntö tulee varmasti aiheuttaa puhetta ja myös kerssi. Tuommonen säädettävä siipi hommahan on jo kertaalleen kielletty kun se aiheuttaa vaaratilanteen jos se ei palaudukkaan jarrutuksessa.
Driftaaminen on kuin seksi, hauskaa niin kauan kunnes kumi puhkeaa. :P

Poissa svante

  • Vakionaama
  • Viestejä: 410
Vs: Formula 1
« Vastaus #93 : Maaliskuu 27, 2011, 14:47:15 ip »
Onhan tuo RBR älytön

Poissa TatXa

  • Vakionaama
  • Viestejä: 277
    • puutyö jo-jo
    • Sähköposti
Vs: Formula 1
« Vastaus #94 : Maaliskuu 27, 2011, 22:54:15 ip »
Tuo takasiipi sääntö tulee varmasti aiheuttaa puhetta ja myös kerssi. Tuommonen säädettävä siipi hommahan on jo kertaalleen kielletty kun se aiheuttaa vaaratilanteen jos se ei palaudukkaan jarrutuksessa.

Näytti ainakin nyt poistavan toistensa vaikutuksen. Siis Fefe ajoi edelle käyttäen kerssiä ja RBR tuli perässä käyttäen siipeä samaan aikaan. Ei siinä mitään ohituksia sitten tullut.

Poissa svante

  • Vakionaama
  • Viestejä: 410
Vs: Formula 1
« Vastaus #95 : Maaliskuu 28, 2011, 12:25:03 ip »
Tuo takasiipi sääntö tulee varmasti aiheuttaa puhetta ja myös kerssi. Tuommonen säädettävä siipi hommahan on jo kertaalleen kielletty kun se aiheuttaa vaaratilanteen jos se ei palaudukkaan jarrutuksessa.

Näytti ainakin nyt poistavan toistensa vaikutuksen. Siis Fefe ajoi edelle käyttäen kerssiä ja RBR tuli perässä käyttäen siipeä samaan aikaan. Ei siinä mitään ohituksia sitten tullut.

Mutta jos RBR:llä olisi ollut myös KERS olisi tilanne toinen. Eiköhän hyviä tilanteita tuolla vielä tule. Myös pitää muistaa, että Albert Parkin pääsuora on yksi lyhyimmistä, joten koko kuvaa ei saatu vielä.

Poissa Hachiroku

  • Moderaattori
  • Vakionaama
  • *****
  • Viestejä: 1888
  • THE dORIM@STER
Vs: Formula 1
« Vastaus #96 : Kesäkuu 24, 2012, 17:30:59 ip »
Nyt oli taas hyvä kilpailu, paras pitkiin aikoihin. Oli paljon hyvää ja parasta oli se, että Hamilton päätyi seinään.  :D
Who dares wins!

961イズム
3
99

Poissa svante

  • Vakionaama
  • Viestejä: 410
Vs: Formula 1
« Vastaus #97 : Kesäkuu 24, 2012, 18:08:00 ip »
Nyt oli taas hyvä kilpailu, paras pitkiin aikoihin. Oli paljon hyvää ja parasta oli se, että Hamilton päätyi seinään.  :D

Oli kyllä tosi hyvä kisa, kolari maldonadon ja hamiltonin välillä oli kyllä hamiltonin vika. Taittoi päälle. RBR autossa epäillään uutta tupladiffuusori lattiaa ja sitä kautta EBD järjestelmä taas käytössä, toivottavasti kausi pysyisi yhtä tasaisena loppuun asti.

Poissa svante

  • Vakionaama
  • Viestejä: 410
Vs: Formula 1
« Vastaus #98 : Kesäkuu 24, 2012, 22:36:30 ip »
Tässä tuore kuva Redbullin kyseenalaisesta lattiaratkaisusta.  :o




Poissa Hachiroku

  • Moderaattori
  • Vakionaama
  • *****
  • Viestejä: 1888
  • THE dORIM@STER
Vs: Formula 1
« Vastaus #99 : Syyskuu 13, 2012, 00:18:54 ap »
Sid Watkins on kuollut.
Who dares wins!

961イズム
3
99

Poissa aimust

  • Ylläpitäjä
  • Vakionaama
  • *****
  • Viestejä: 1046
Vs: Formula 1
« Vastaus #100 : Maaliskuu 16, 2014, 16:34:20 ip »
Sanokaas joku uusiin sääntöihin perehtynyt, että jos on kilpailukohtainen 100 kilon polttoaineraja, niin miksi on vielä erikseen rajoitettu virtaus 100kg/tunti? Ainakin uutisista on päässyt käsitykseen, että kumpikin raja on.

Poissa Turbiini

  • Pro-kuljettaja
  • Vakionaama
  • **
  • Viestejä: 296
Vs: Formula 1
« Vastaus #101 : Maaliskuu 16, 2014, 17:14:06 ip »
100kg/tunti rajoittaa käytännössä polttomootorin max tehon, se on siis max polttoaineen virtaus nopeus ja sekunnin ajankin kun menee tuota lujempaa ni hylkäys tulee. 100kg max polttoainemäärä keskikulutuksen, eihän koko rataa täysteholla ajeta.

Poissa Nicce

  • Vakionaama
  • Viestejä: 434
    • Sähköposti
Vs: Formula 1
« Vastaus #102 : Maaliskuu 18, 2014, 22:13:28 ip »
Ne FIA:n virtauksen testerihän on todettu jo aikasemminkin epäluotettaviksi.

Itse olen kyllä odottanut tätä kautta, mukavasti pakka menny sekaisin, vaikka kyllä ne isot sielätä vielä nousee.

Omasta mielestä ei ne äänet ainakaan TV;n välityksellä ollu, niin huonot. oikeestaan tykkäsin, näitten ääni mailmasta. Livenä varmasti eri asia kun voluumi on pienentynyt paljon.
Driftaaminen on kuin seksi, hauskaa niin kauan kunnes kumi puhkeaa. :P

Poissa aimust

  • Ylläpitäjä
  • Vakionaama
  • *****
  • Viestejä: 1046
Vs: Formula 1
« Vastaus #103 : Maaliskuu 19, 2014, 17:26:50 ip »
Sama mieltä noista äänistä.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EctHizz_yNo[/youtube]

Eikä tuo Hondan ensi kauden kone ainakaan omaan korvaan huonolta kuulosta. Sitä edeltävä V8:n vinkuna tuo enemmän mieleen lujaa kiertävän sähkömoottorin.

Poissa Lurulude

  • Tuomari
  • Vakionaama
  • Viestejä: 457
    • FPDA - Finnish Pro Drifting Association
    • Sähköposti
Vs: Formula 1
« Vastaus #104 : Maaliskuu 19, 2014, 21:55:30 ip »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=x3UpBKXMRto[/youtube]
Variaattorissa olisi äänet kohdillaan. Pietään remmi kireellä.
Ja minä en ******* käytä hiusvoiteita, deodorantteja tai hintahtavia kevytlevitteitä. Minä otan elukkalöylyn jälkeen oluen ja menen puristamaan pari puuta hengiltä!