Kirjoittaja Aihe: Hydraulisista painelaakereista.  (Luettu 8617 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Viitsu

  • Kuljettaja
  • Vakionaama
  • *
  • Viestejä: 488
    • Sähköposti
Vs: Hydraulisista painelaakereista.
« Vastaus #15 : Huhtikuu 28, 2014, 05:28:06 ap »
Älä suotta vedä hernettä käkättimeen ;D

Mua ei oikeestaan ihan hirveesti kiinnosta.
Joni "viitsu" Viitaniemi
Team Madness Drift Garage

Toyota supra mk3 Dspec (odottelee)
Toyota corolla dx 2jz-gte Dspec (rakennuksessa)

Luisua avustamassa:
www.PHPOY.fi
www.JH-Sound.fi
TMI: MH Autohuolto
Ruoveden rakennustarvike
www.autiotrading.com

Poissa RottaKones

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 11
    • Sähköposti
Vs: Hydraulisista painelaakereista.
« Vastaus #16 : Toukokuu 13, 2014, 22:30:16 ip »
mulla on tämmönen ongelma et tremekin t56 laatikon työsylinteri ja s14 nissanin pääsylinteri kytketty toisiinsa eikä meinaa saada toimimaan.
ilmattu moneen kertaan ja molempiin suuntiin mut polkimeen jää kokoajan tyhjää eikä irrota. onkohan toi nissanin pääsylinteri liian pieni? minkähän kokonen tommosen chevyn pääsylinteri on? nissanin sylinterin kyljessä lukee et 5/8"

Poissa Mikko

  • Pro-kuljettaja
  • Vakionaama
  • **
  • Viestejä: 2827
    • Sähköposti
Vs: Hydraulisista painelaakereista.
« Vastaus #17 : Toukokuu 13, 2014, 23:07:34 ip »
mulla on tämmönen ongelma et tremekin t56 laatikon työsylinteri ja s14 nissanin pääsylinteri kytketty toisiinsa eikä meinaa saada toimimaan.
ilmattu moneen kertaan ja molempiin suuntiin mut polkimeen jää kokoajan tyhjää eikä irrota. onkohan toi nissanin pääsylinteri liian pieni? minkähän kokonen tommosen chevyn pääsylinteri on? nissanin sylinterin kyljessä lukee et 5/8"

Ulkomuistista 3/4", mulla on ainakin Ladan kytkinsylkkä.
Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro 6.2 LS3 "Supercharged" -70

Menossa mukana 2015:
www.autoviitala.com
www.cr-renkaat.fi
www.tatech.fi
www.tarranet.fi
www.futurez.fi
www.martelius.com
SEO Kiikoinen
Kent tuotteet
Rosetti
TMAVirtanen.com
Pro Turbo

Poissa Viitsu

  • Kuljettaja
  • Vakionaama
  • *
  • Viestejä: 488
    • Sähköposti
Vs: Hydraulisista painelaakereista.
« Vastaus #18 : Toukokuu 13, 2014, 23:48:27 ip »
mulla on tämmönen ongelma et tremekin t56 laatikon työsylinteri ja s14 nissanin pääsylinteri kytketty toisiinsa eikä meinaa saada toimimaan.
ilmattu moneen kertaan ja molempiin suuntiin mut polkimeen jää kokoajan tyhjää eikä irrota. onkohan toi nissanin pääsylinteri liian pieni? minkähän kokonen tommosen chevyn pääsylinteri on? nissanin sylinterin kyljessä lukee et 5/8"

Ulkomuistista 3/4", mulla on ainakin Ladan kytkinsylkkä.

:DD

Joo eikös se jenkki tota 3/4 käytä.
Joni "viitsu" Viitaniemi
Team Madness Drift Garage

Toyota supra mk3 Dspec (odottelee)
Toyota corolla dx 2jz-gte Dspec (rakennuksessa)

Luisua avustamassa:
www.PHPOY.fi
www.JH-Sound.fi
TMI: MH Autohuolto
Ruoveden rakennustarvike
www.autiotrading.com

Poissa ceroc

  • Pro-kuljettaja
  • Vakionaama
  • **
  • Viestejä: 445
    • Sähköposti
Vs: Hydraulisista painelaakereista.
« Vastaus #19 : Toukokuu 14, 2014, 07:06:24 ap »
mulla on tämmönen ongelma et tremekin t56 laatikon työsylinteri ja s14 nissanin pääsylinteri kytketty toisiinsa eikä meinaa saada toimimaan.
ilmattu moneen kertaan ja molempiin suuntiin mut polkimeen jää kokoajan tyhjää eikä irrota. onkohan toi nissanin pääsylinteri liian pieni? minkähän kokonen tommosen chevyn pääsylinteri on? nissanin sylinterin kyljessä lukee et 5/8"

Ulkomuistista 3/4", mulla on ainakin Ladan kytkinsylkkä.

:DD

Joo eikös se jenkki tota 3/4 käytä.

Ääni kans 3/4 pääsylinterin koolle. Itellä oli AP Racingin 3/4 pääsylkky ja tiltonin hydraulinen painelaakeri.

Poissa RottaKones

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 11
    • Sähköposti
Vs: Hydraulisista painelaakereista.
« Vastaus #20 : Toukokuu 15, 2014, 10:39:52 ap »
kiitoksia vinkiistä  :)
tuli matkittua mikkoa kun se ladan sylinterin sai 22e motonetistä  ;D
täytyy mennä koittaan jos sillä sais toimiin.

Poissa Filk

  • Tuomari
  • Vakionaama
  • Viestejä: 194
  • Almighty Silvia
Vs: Hydraulisista painelaakereista.
« Vastaus #21 : Toukokuu 15, 2014, 14:30:07 ip »
Laitas fotoa kun on nipussa :)
シルビアドリフトスペック。。。究極ですね

Postiautot rok \o/

Poissa RottaKones

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 11
    • Sähköposti
Vs: Hydraulisista painelaakereista.
« Vastaus #22 : Toukokuu 18, 2014, 14:44:38 ip »
ny on ladalaanen kii. ny tuli niin paljo voimaa et alko työsylinteri vuotaan  ;D piti vaihteeksi ottaa laatikko irti ja tilata seki uus... noin 4 mm isompi mäntä tos ladan sylinteris ku s14.
ja n15 almera dieselistä löyty tommonen säiliö ku ladan sylinteriin ei sitä tuu mukana. se pitää viä laittaa paremmin kii.


Poissa squide87

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 2
Vs: Hydraulisista painelaakereista.
« Vastaus #23 : Helmikuu 24, 2017, 11:02:18 ap »
Kyselläänpäs tästä topicista löytyisko keltään cad kuvaa adapterista saabin hydraulisen painelaakerin ja bmw zf (GS6-37DZ) laatikon väliin?

Poissa Gutless

  • Peruskäyttäjä
  • Viestejä: 32
Vs: Hydraulisista painelaakereista.
« Vastaus #24 : Elokuu 18, 2017, 11:52:29 ap »
Kyllä nyt yhen painelaakerin asennus vastustaa :D

Eli laakeri paketista paikalleen, n.5mm ilmaraolla. Ilmaantu helposti ja poljintuntuma on hyvä.

Ongelmana on se, että ku kytkinpolkimen nostaa ylös, niin laakeri ei palaudu siihen ilmaraolle, vaan jää "makaamaan" kynsiä vasten. Kokeiltiin lisätä ilmarako 10 milliin mut sama lopputulos.. :o

Käsittääkseni laakerin ei kuuluis pyöriä koneen mukana muutakuin sillon ku kytkintä painetaan?

Minulla samaa ongelmaa.

pääsylinteri: wilwood 3/4" kiinteällä säiliöllä
työsylinteri: tilton
painlaakeriksi istutettu ap-racing 54mm
7,25" ap-racing asetelma, yksilevyinen

Kuten myös, työsylinteri ilmautuu helposti, voi jättää asetelmasta irti mutta muutaman pumppauksen jälkeen tuo rako on mennyt umpeen.

Jääkö pääsylinteriin jotenkin paineet päälle vai mikä tämän aiheuttaa? Vaikka täällä on sanottu myös ettei haittaa niin jotenkin tuntuu että käy laakerin päälle pitkässä juoksussa.

Toisekseen, tuon kokoisella pääsylkällä ja c-kadetin vakio kytkinpolkimella on aika raskaskäyttöinen. 5/8" kokoinen pääsylkkä lienee kuitenkin liian pienituottoinen. Muistaakseni tolle työsylkälle ois suositus ollut tuo kolmevarttinen.

Sitten vielä semmoinen huomio että ap-racingin asetelman kuoret hieman myötää kun painaa kytkimen pohjaan (liikerata n. 6mm). Onko tämä normaalia että jäykkä alumiinirunkoinen asetelma myötää?