Kirjoittaja Aihe: Live For Speed -luisutusta  (Luettu 113070 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lurulude

• Tuomari
  • Vakionaama
    • FPDA - Finnish Pro Drifting Association
    • Sähköposti
Vs: Live For Speed -luisutusta
« Vastaus #495 : Syyskuu 17, 2014, 18:19:40 ip »
Assetto Corsa alkaa olla pikkuhiljaa melkoisen kova korvaaja live for speedille. Nykyisellään kykenee muokkailemaan kolmannen osapuolen tekemistä autoista hyvinkin omaan makuun sopivan kamppeen. Alustageometriaa ei tosin tällä hetkellä simuloida kuin dwb ja mcpherson-tyylisten osalta, joten nelilinkkien yms. akseliratkaisuiden simulointi ei onnistu. Mutta noita kahta pystyykin sitten säätämään lähestulkoon täydellisesti. Aerodynamiikka on täysin säädettävissä, kuten myös lähes kaikki muutkin ajoneuvon kulkuun vaikuttavat parametrit. Kolmannen osapuolen tekemiä ratoja on jo ihan kiitettävästi, nyrrestä tsukubaan. Nettipelin koodi on kyllä vielä hieman kesken, mutta yksinpeliin jo nykyisellään varsin mahtava. Lisäksi perän lukkona ei ole muuta mahdollisuutta kuin 2-way kitkalukko 0-100% säätövälillä.

Suosittelen silti lämpimästi, mikäli simulaattoripelit lämmittävät sydäntä.

Liitteenä kuvat alustageometrian suunnittelusoftasta ja netistä ladattuun ratamalliin luisumodaamastani ekkeri mk2:sta.
Ja minä en ******* käytä hiusvoiteita, deodorantteja tai hintahtavia kevytlevitteitä. Minä otan elukkalöylyn jälkeen oluen ja menen puristamaan pari puuta hengiltä!

Poissa Clown

• Vakionaama
    • My photography
    • Sähköposti
« Vastaus #496 : Syyskuu 18, 2014, 10:22:35 ap »
Vanhana lfs miehenä mielipiteeni on että AC hakkaa sen melkeen 100-0, kunhan saavat ton nettipuolen koodin vaan valmiiks :) Täältäkin vahvat suositukset ;)
U can find me in #FinLFS @ ircnet.
Kuviani: www.jnieminen.fpda.info Täältä löytyviä kuvia saa täysresoluutioisena kysymällä Yksityisviestillä tai Sähköpostilla!!

Poissa Nicce

• Vakionaama
    • Sähköposti
« Vastaus #497 : Syyskuu 18, 2014, 13:04:28 ip »
Onko tuohon AC valmiita drifting modeja tms...  ettei tartteis ruveta opettelaa tuota modaamis hommaa.
Driftaaminen on kuin seksi, hauskaa niin kauan kunnes kumi puhkeaa. :P

Poissa Clown

• Vakionaama
    • My photography
    • Sähköposti
« Vastaus #498 : Syyskuu 18, 2014, 13:40:48 ip »
Onko tuohon AC valmiita drifting modeja tms...  ettei tartteis ruveta opettelaa tuota modaamis hommaa.

Joissain autoissa on valmiina drifting versio missä kääntyy etupyörät enemmän. Sitten vaan värkkää mieleisensä säädöt :)

Tuohon löytyy jo tosi paljon lisää autoja ja ratoja joita on tehty pelaajien toimesta. Pelin muuten päivittyessä tulee sitten taas viralliselta taholta autoja ja ratoja lisää :)
Kuviani: www.jnieminen.fpda.info Täältä löytyviä kuvia saa täysresoluutioisena kysymällä Yksityisviestillä tai Sähköpostilla!!

Poissa Lurulude

• Tuomari
  • Vakionaama
    • Sähköposti
« Vastaus #499 : Syyskuu 18, 2014, 15:19:06 ip »
Onko tuohon AC valmiita drifting modeja tms...  ettei tartteis ruveta opettelaa tuota modaamis hommaa.

No voin halukkaille jakaa vaikka tuon ekkerin modaukset, jos tahtoo kokeilla :) Pelintekijöiltä riftimodiautoja on e30, e90 ja z4. E30 on ihan suht hauska, vaikkakin akuutti tehonpuute vaivaa noita kaikkia. Lisäksi suht hyvin tehdyistä luisumodeista ainakin datsun kingcab on kokeilemisen arvoinen.
Ja minä en ******* käytä hiusvoiteita, deodorantteja tai hintahtavia kevytlevitteitä. Minä otan elukkalöylyn jälkeen oluen ja menen puristamaan pari puuta hengiltä!

Poissa Nicce

• Vakionaama
    • Sähköposti
« Vastaus #500 : Syyskuu 19, 2014, 05:57:02 ap »
Ok. Pitääpä tänään kokeilla.

Poissa Clown

• Vakionaama
    • My photography
    • Sähköposti
« Vastaus #501 : Syyskuu 19, 2014, 07:50:49 ap »
Ok. Pitääpä tänään kokeilla.
Steamista pystyt ostaan early accessin 34.99€ hintaan :)

Poissa Nicce

• Vakionaama
    • Sähköposti
« Vastaus #502 : Syyskuu 20, 2014, 12:24:12 ip »
Ei ainakaan vielä ole oikeen iskenyt tuo AC. Jotenkin luonnottoman tuntunen auton käytös. Säätöjä kokeilin monen laista mutten saanut mitään tolkkua. Puolen vaihto onnistu ehkä pari kertaa jne. Pitää koittaa vielä säätää tota G25 jos sieltä sais jotain tuntumaa lisää.

Poissa Lurulude

• Tuomari
  • Vakionaama
    • Sähköposti
« Vastaus #503 : Syyskuu 21, 2014, 16:53:30 ip »
Ei ainakaan vielä ole oikeen iskenyt tuo AC. Jotenkin luonnottoman tuntunen auton käytös. Säätöjä kokeilin monen laista mutten saanut mitään tolkkua. Puolen vaihto onnistu ehkä pari kertaa jne. Pitää koittaa vielä säätää tota G25 jos sieltä sais jotain tuntumaa lisää.
G25 profilerista laita kokonaisvoima 101%, muut nollille. AC:n asetuksista gain on ollu mulla n. 60%, filter 10% ja damping nollassa. Kerb-effect 10%, road-effect 90% ja slip 15%.

Pedaaleissa deadzonea kaasun ja jarrun osalta 5%, kytkimessä 15%. Jarrun gamma 2.4. Nää on tietty ihan käyttäjäkohtaisia, et mistä pitää. Itse saan noilla asetuksilla hyvän palautteen tien pinnasta.

Poissa Samuli

• Peruskäyttäjä
  • JZZ30 -92
    • Sähköposti
« Vastaus #504 : Lokakuu 08, 2014, 13:35:08 ip »
Juu itekkin siirtynyt lfs:tä assetto corsaan jo aikoja sitten.Ihan mahtava peli ! melkeen kaikki tunnetut drifti radat japanista on jo saatavilla ja paljon myös autoja drifti setuppeineen... 5/5 !