Kirjoittaja Aihe: StreetLegal JZA70  (Luettu 13814 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JiRRR

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 4
    • Sähköposti
StreetLegal JZA70
« : Joulukuu 04, 2016, 09:44:24 ap »
Toyota Supra JZA70 vm.1991
1JZ-Baby ja jatkeena R154

Lyhyesti pikku historia auton kanssa.
Supra käytiin 2015 loppu kesästä Lahdesta pelastamassa viimeiseen kotiinsa.
Vaikka autosta sanottiin, että melkoinen kiertopalkinto yms. ja kaikki kehuu auton saaneen kenkää enemmän kuin tarpeeksi, mutta puheista piittaamatta auto käytiin lunastamassa. Autohan oli siis aivan kauheassa kunnossa ja talvi 2015-2016 meni oikeastaan muiden sotkuja selvitellessä.
Iloisena yllätyksenä tekniikka on rokannut ja on tikissä. Lapualla käytiin päästämässä reilu viisi paria renkaita, eikä auto osoittanut puutumisen merkkejä.. Se vaan haluais mennä kokoajan vaikka lämmötkin tahtoo välillä karkailla, mistä päästäänki itse asiaan.

Ensi talvena luvassa sinkutus, alustageometrian hiominen kohdalleen yms. että autolla myös pääsee suuressa kulmassa ja kovaa ensi kesänä. Tässä vinkit on tarpeen!


Tässä tilanteessa ollaan. Auto räävittiin tähän kuntoon kolmessa viikossa kun piti WestCoastMotorShow näyttelyyn saada jotain uutta, koska jäi paljon hampaan koloon kun ei talvella ehtinyt kaikkea mitä halusin autolle tehdä.


WestCoastMotorShow 2016 ja tyylikkäin sisääntulo! :D


Talven jäljiltä auto näytti tältä.


2015 ehdittiin vielä JDMCF crusing tapahtumaan ja sielä surullisen kuuluisa dampperi lensi pois kodistaan  :lol:
Autoa ehdittiin vähän siistimään


Ensimmäinen kuva koko autosta.


Ollaan facebookissa osoitteessa https://www.facebook.com/JRJgarage/
Ja instagramissa @JRJgarage

Ollaanhan kuulolla!  :thumbsup:

Poissa JiRRR

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 4
    • Sähköposti
Vs: StreetLegal JZA70
« Vastaus #1 : Joulukuu 04, 2016, 10:03:33 ap »
Tässä pieni pätkä lapualta. Ensimmäinen kerta kun pääsin radalle ajamaan.
https://www.youtube.com/watch?v=rwtZfo7jMhU

Tekniikka nousee pian ylös ja moottori tsekataan vain läpi, ei mennä avaamaan toimivaa moottoria.
Konehuone maalataan räikeäksi, että saadaan jotakin iloa silmälle muuten matta mustaan autoon.
Ylimaalaus olisi listalla, mutta näyttää pahasti siltä ettei tänä talvena ehdi.

Tekniikka 1JZ-GTE:
Kiinapakosarja - OK
50mm hukkaportti - OK
Holset HX40 Super tai vastaava  - Saa tarjota omaansa
Vag puolat - Saa tarjota jos löytyy ylimääräiset
MS3X - OK

Polttoainejärjestelmä:
JAZ 45L / Saa tarjota jos löytyy ylimääräinen
2X -044 "Bosch" - OK
2,5L keruusäiliö - OK
Joku pieni siirtopumppu - OK
Säädettävä BP-säädin - OK
Suuttimet yli 800cc - Saa tarjota jos löytyy ylimääräiset
Billett bensakisko

Voimansiirto R154:
Avataan ja tsekataan
Kytkin - Harkinnan alla, saa ehdottaa hyviä
100%  lukkoperä

Alusta:
Turvakaaret
BC Racing V1 - Tolpat vaatii modauksen, että saadaan toimimaan matalana
PU-puslat yritetään ehtiä laittamaan joka paikkaan
Lisää kääntyvyttä saatu siirtämällä raidetangonpäät lähemmäs napaa. Vinkkejä millä saisi lisää kääntyvyyttä ja kuinka ohjauksen saisi toimimaan otetaan ilomielin vastaan! Wisefabbeihin kun ei vielä rahat riitä  ;D