Kirjoittaja Aihe: Jenkki v8  (Luettu 1276 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dislike

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 5
    • Sähköposti
Jenkki v8
« : Lokakuu 05, 2016, 11:00:37 ap »
Hei !

Ajatuksena siirtyä ensikaudelle V8 voimin, ja muutama ajatus käynyt mielessä.

Ls3 olis minkä haluaisin, mutta taitaa hinta vaan karata aika kalliiksi, jolloin mielessä on pyörinyt
LQ4 Tai LQ9 siihen joku raikas nokka ja kk-pulttienpäivitys näin alkuun.. Tosin olishan ls-moottorit alumiinilohkoisia, mutta on melkeempä tyydyttävä patarautaan. mahtaako painoero olla niin kauhea ? Myöhemminhän tuohon lohkoon saisi sitten laitettua ls3 kannet..

Vaparina ei taida päästä tolla lq4/9 moottorilla 400-500hv väliin järkevällä rahalla? ???

Et melkein joku ahdin olis järkevin vai kuinka ?

Kiitos jo etukäteen ja antoisaa rakentelu talvea kaikille ! :)

Poissa Mikko

  • Pro-kuljettaja
  • Vakionaama
  • **
  • Viestejä: 2830
    • Sähköposti
Vs: Jenkki v8
« Vastaus #1 : Lokakuu 09, 2016, 20:03:30 ip »
Alu ja rautalohkoisen painoero on 40kg, LSX lohko sitten vielä 30kg enemmän.

LQ9 menee pelkällä nokan vaihdolla reilusti yli 400hp, imusarjasta taisi tuossa myös olla jonkinverran hyötyä, eli esim LS6 imusarja. Ahdinkäyttöön joku tuollainen rautalohkoinen on monessakin mielessä järkevämpi kuin esim LS3 jos ei painoero haittaa. Ja löytyyhän noista uudemmista trukkikoneista vaikka minkälaisia variaatioita, myös LS3 eli L92 kansilla.
Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro 6.2 LS3 "Supercharged" -70

Menossa mukana 2015:
www.autoviitala.com
www.cr-renkaat.fi
www.tatech.fi
www.tarranet.fi
www.futurez.fi
www.martelius.com
SEO Kiikoinen
Kent tuotteet
Rosetti
TMAVirtanen.com
Pro Turbo

Poissa Animatesx

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 2
  • Vastaheitto.com
Vs: Jenkki v8
« Vastaus #2 : Marraskuu 09, 2017, 08:46:56 ap »
It is a serious comment and understanding of information dissemination.