Kirjoittaja Aihe: SR20DET Viritys  (Luettu 6056 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Topsi

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 2
  • Vastaheitto.com
    • Sähköposti
SR20DET Viritys
« : Syyskuu 25, 2016, 13:14:37 ip »
Morjes! Mulla on nyt s14 sr pöydällä levällään ja siitä yritetään ottaa ens kesänä n.400hp. Mitä tähän tarvitaan? Kestääkö vakio männät ja kanget? Acl laakerit, arp kannenpultit, metallinen kansipahvi ja uudet männänrenkaat laitetaan ainakin. Tartteeko uudet venttiilinjouset tms? Mikä turbo, 2871, 3071 vai mikä? Mites jyrkemmät nokat? Vaikuttaako paljon päästöihin?

Poissa wanQ

  • Pro-kuljettaja
  • Vakionaama
  • **
  • Viestejä: 806
  • Toyota Cresta JZX90 1.5JZ-GTE 877whp
    • Drift Team Menace
    • Sähköposti
Vs: SR20DET Viritys
« Vastaus #1 : Syyskuu 26, 2016, 11:12:07 ap »
Avaamattomalla SR:llä 2007 vuodesta asti ajettu ~380hv +500Nm, kilometrejä n. 35 000km, oikea ahdin valinta oikeastaan ainoa suositus. :)
Luisussa mukana:

 Fakemustache Media | CR-Renkaat | Auto Bilman |  Re-Paint | Räjäytysyksikkö | Navetta Racing

Poissa Repa

  • Moderaattori
  • Vakionaama
  • *****
  • Viestejä: 1112
  • F*ck U! F*ck U 2!
    • Sähköposti
Vs: SR20DET Viritys
« Vastaus #2 : Syyskuu 27, 2016, 16:47:34 ip »
Itse ajoin 400hv/506Nm paketilla yli 60tkm ja sen jälkeen lähti uudelle omistajalle. Sama kone kai edelleen nipussa. Vakiokone kansipahvia myöden.
600cc suuttimet, z32MAF, GT2871r, kiinacooleri, 3" putki, Walbro, Zuikkiksen lastu.

Tuossa käppyrä. http://repa.1g.fi/kuvat/S14SR20det_2871r_86.jpg

Tuo paketti siis tehty vuonna 2005. Nykyään löytyy paljon fiksumpia ahtimia varmaan.
GT3071r .64 pakopesällä.
Paljon parempi, mutta hukkiksen reikä pitää portata isommaksi, koska pakopaine ja pakolämpöongelmat.

Poissa Topsi

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 2
  • Vastaheitto.com
    • Sähköposti
Vs: SR20DET Viritys
« Vastaus #3 : Lokakuu 07, 2016, 13:54:52 ip »
No oisko jollain myydä esim gt2871r?