Kirjoittaja Aihe: Mikä vaihteisto kannattais laittaa  (Luettu 3357 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa samie28

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 5
    • Sähköposti
Mikä vaihteisto kannattais laittaa
« : Joulukuu 12, 2015, 20:05:59 ip »
Auto on bmw e28 m30b35 turbo teho noin 850hv ja vääntöä n.1000nm

Poissa Mikko

  • Pro-kuljettaja
  • Vakionaama
  • **
  • Viestejä: 2832
    • Sähköposti
Vs: Mikä vaihteisto kannattais laittaa
« Vastaus #1 : Joulukuu 13, 2015, 13:55:45 ip »
Kadulle vai radalle?
Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro 6.2 LS3 "Supercharged" -70

Menossa mukana 2015:
www.autoviitala.com
www.cr-renkaat.fi
www.tatech.fi
www.tarranet.fi
www.futurez.fi
www.martelius.com
SEO Kiikoinen
Kent tuotteet
Rosetti
TMAVirtanen.com
Pro Turbo

Poissa samie28

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 5
    • Sähköposti
Vs: Mikä vaihteisto kannattais laittaa
« Vastaus #2 : Joulukuu 13, 2015, 16:16:25 ip »
Ois aikomus ruveta driftingkiä ajaan. Mut auto on vielä kilvissä ei haittais vaikka sillä vois kaffillaki käydä
 

Poissa Mikko

  • Pro-kuljettaja
  • Vakionaama
  • **
  • Viestejä: 2832
    • Sähköposti
Vs: Mikä vaihteisto kannattais laittaa
« Vastaus #3 : Joulukuu 13, 2015, 17:21:07 ip »
Kaippa kilvanajoon joku amerikkalainen suorakytky. Tex racing t101 tms vastaava. Jos synkronoitua vinohampaista sivistyneempää haluaa, tai budjetti rajoittaa. Tremec t56 magnum, tai Tr6060 mikä about sama asia. Noita on tehdastekoisestikin 650hp vai peräti 707hp koneiden perässä.
Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro 6.2 LS3 "Supercharged" -70

Menossa mukana 2015:
www.autoviitala.com
www.cr-renkaat.fi
www.tatech.fi
www.tarranet.fi
www.futurez.fi
www.martelius.com
SEO Kiikoinen
Kent tuotteet
Rosetti
TMAVirtanen.com
Pro Turbo

Poissa samie28

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 5
    • Sähköposti
Vs: Mikä vaihteisto kannattais laittaa
« Vastaus #4 : Joulukuu 13, 2015, 17:51:37 ip »
Mitä eroa on tex racing t101a vaihteistossa ja g-forcen gsr laatikossa. Kumpi kestävämpi kun ei taho tuo atlanti sujua.
Ja mistä niitä sais sopivasti.
Ja kannattaako laittaa vaihteiston öljynlauhdutin



Poissa juZz

  • Ylläpitäjä
  • Vakionaama
  • *****
  • Viestejä: 1534
  • juhaRintanen.com
    • Juha Rintanen
    • Sähköposti
Vs: Mikä vaihteisto kannattais laittaa
« Vastaus #5 : Joulukuu 14, 2015, 22:27:07 ip »
Vastataan nyt tähänkin niin on muillekkin tiedoksi, eli:

Ei ole kestävyyseroja noilla kahella. On ihan vastaavilla sisuskaluilla ja osa osista on täysin vaihtokelposiakin jopa keskenään. GSR on vähän uudempi ja kalliimpi ja siinä on vaihdekeppi keskellä, kun taas Texissä se on laatikon kyljessä.
Molempiin saa asennettua laatikon sisäisen öljypumpun jolloin ottaa voimansa suoraan askista eikä siis tarvi mitään virtoja yms jos haluaa jäähdyttimen asentaa.
Drifting käytössä en näe tarpeelliseksi, mutta pidemmässä rääkissä voi toki lämmetä (laatikko imee vain litran öljyä).

Tässä artikkeli suomeksi, niin ei tarvi atlanttia puhua
Vastaheitto nörttinurkka special edition – kestoa voimansiirtoon Nascar-askilla
http://www.vastaheitto.com/?p=3506

Kunnostettujen ja asiakkaan speksien mukaan kasattujen
Tex Racing T101A:n hinnat pyörii tällähetkellä noin 5100e + alv
kun taas GSR joka on yleensä ollut noin tonnin kalliimpi, viimeisin yksilö oli noin 6500e.

Noihin saa siis valita omat välitykset ja shifterin etäisyyden. Yms..
Tulee vahvemmilla rattailla kun vakiot.
Tehonkesto reilusti yli 1000hv

https://www.facebook.com/RRKmotorsport/
http://www.rrkmotorsport.com

Gforce GSR


Tex Racing T101A


Sisuskalut
RRK Motorsport on nyt JR Motorsport Oy