Kirjoittaja Aihe: Subaru Impreza WRX, CatcornerDriftTeam  (Luettu 9825 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Akimoto

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 13
  • Catcorner Drift Team
Subaru Impreza WRX, CatcornerDriftTeam
« : Elokuu 18, 2015, 01:35:46 ap »
Tässä sairaslomalla kun on tätä aikaa niin kirjottelenpa tänne tuosta omasta riftinki pulkasta :)
Autolla on driftailtu viimekesänä-14 pari kisaa silloin tekniikkana oli vakio 2litrane pikku turpolla jolla irtos terhakkaat 450heppaa.
Tänä kesänä oli tarkotus ajaa SM kisat mutta nyt jää EPUA välistä loukkaantumisen takia joka v***taa iha tarpeeksi. noh Jospa Alastaroon pääsis..

Tämän hetkiset speksit:

Tekniikka: Subarun 3300kuutioinen 24venttiilinen kutos boxeri
-Wiseco männät
-Eagle veivit
-cometic kansitiivisteet
-RCM kansipultit
-vakio nokat
-Ahtimet Masterpower r545-2
-kiina hukkaportit
-pakosarjat ite tehty materiaalit Marteliukselta  ;)
-MaxxEcu, suosittelen muillekki, ei mee tuluppia pimiäksi eikä suuttimet selällee :D
-vag puolat
-suuttimet oli jokku isot  ;D
-boscin kopio(biltema) 044 kaksin kappalein
-biltema p-paineen säädin
-Raatikaisen cooleri
-Mocal öljyjäähdytin
-kaikki sähköt uudet
Tämän hetkiset lukemat 736hp, 805nm@2,0bar viinalla

Voimansiirto:
-'05 impun vakio vauhtipyörä ja asetelma
-6 lapane sintteri jousitettu
-vaihteisto subarun vakio 6vaihteinen muutettu takavedoksi
-kardaani vakio
-perä kemppi
-vakio vetoakselit (ei ole yhtää menny vielää poikki ;))

Alusta:
-Subarun vakio jarrut
-hks iskarit paskat
-hammastanko subarun spec c
-olkavarret ja tukivarret kempillä veistetyt

Ens talvena taas muttereiksi ja katotaa suunnitellaa mitä kaikkea tekis  ::)



« Viimeksi muokattu: Syyskuu 08, 2015, 01:27:14 ap kirjoittanut Akimoto »

Poissa Nicce

  • Vakionaama
  • Viestejä: 434
    • Sähköposti
Vs: Subaru Impreza WRX, CatcornerDriftTeam
« Vastaus #1 : Elokuu 18, 2015, 10:46:46 ap »
On siinä "vakio" voimansiirrolle annettu rasitetta ihan kivasti.    ;D
Tämä auto on kiinnostanut kovasti. Mukava tietää vähän tekniikkastakin. Vetopitoa kun saisit lisää, niin homma näyttää tosi hyvältä. Auto näyttää vakaalta ja sopii kuskille myös.
Paljoko imppu painaa?

Driftaaminen on kuin seksi, hauskaa niin kauan kunnes kumi puhkeaa. :P

Poissa Akimoto

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 13
  • Catcorner Drift Team
Vs: Subaru Impreza WRX, CatcornerDriftTeam
« Vastaus #2 : Elokuu 18, 2015, 13:53:39 ip »
Kyllä vaihteiston pitäs toivon mukaan kestää, parissa tuhanne hepa subesa kans 6vaihteinen :)
ainoa paska synkrot on kaikki iha soronoo niin ei saa enää vaihteita kunnolla pesään kiihdyttäesä...

Juu niin pitäs saaha lisempää pitoa, vähä turhan liukkaasti se menee niin ei saa vauhtia masinaan.
Nyt on löysemmät takaiskarit niin jospa se vähä paranis.

Täsä ku on oppinu pikkuhiljaa paremmin ajamaa niin tahtoo autosta ominaisuudet loppua  :D

Tämähä painaa tällä hetkellä ajokunnosa ilman kuskia n.1200kg
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 09, 2016, 02:05:56 ap kirjoittanut Akimoto »

Poissa Akimoto

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 13
  • Catcorner Drift Team
Vs: Subaru Impreza WRX, CatcornerDriftTeam
« Vastaus #3 : Elokuu 20, 2015, 02:11:08 ap »
Konehuone, ei sielä ainakaa ylimääräistä tilaa ole :D


Poissa Akimoto

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 13
  • Catcorner Drift Team
Vs: Subaru Impreza WRX, CatcornerDriftTeam
« Vastaus #4 : Kesäkuu 26, 2016, 12:16:13 ip »
Nyky tilanne  ;D Koitetaa nyt tehä jotenki kunnolla eikä juosten kustua  ::)

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 26, 2016, 12:18:00 ip kirjoittanut Akimoto »

Poissa Akimoto

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 13
  • Catcorner Drift Team
Vs: Subaru Impreza WRX, CatcornerDriftTeam
« Vastaus #5 : Heinäkuu 04, 2016, 02:32:30 ap »
Kuumahöyry pesurilla ja rälläkä harjalaikalla puhistettii kaikki massat pois pohjasta ja hyvä tuli. Oisha se ollu helpompi korkeapainepesurilla ois maalitki lähteny mutta, ois ollu nii tyyristä hommaa..  ;D  saumat hitsattii korin jäykistämisen toivosa. Makia oli hitsata kun se liima tursuaa kuumetessa sieltä välistä ja sitte alkaa semmone räkiminen että..



Poissa Akimoto

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 13
  • Catcorner Drift Team
Vs: Subaru Impreza WRX, CatcornerDriftTeam
« Vastaus #6 : Syyskuu 20, 2017, 22:14:43 ip »
Näkkyy yli vuosi vierähtäneen edellisestä kirjoituksesta..  :( kaikki niin helppo nykyää laittaa tonne naamakirjaan niin meinaa unohtua nämä foorumit kokonaan, korjataapa seki tilanne.  :)
Tässä nyt pari kesää menny vierestä kattoesa ku pojat polttaa kumia ja ite koittanu subarua pajottaa mutta tuntuu että tuo aika mennee johonki paskalla istumiseen ja motivaation keräämiseen.. Huhtikuusa elin siinä toivossa että nyt tehhää subaru ajokunttoon niin syksyllä päästää suttaamaa mutta mitä sitä paskaa. Ei sitä jaksa 25/8 ajasta tehä vaikka kuinka haluais. Kyllä sitä on miettiny  että ei ois pitäny purkaa tätäkää, ois teheny vaikka uuden korin ja ajellu tällä menemää sen aikaa mutta, ei se jossittelu auta. Siirretää haaveet ensi kesään  ::)

Noniin Käännetääpä päätä ja otetaa positiivinen asenne tähän, onha sitä jottai sentää saatu aikaan, kuvat kertokoon enemmän.
Huhtikuussa tilanne oli tämmönen, turvakaarien tekoa aloteltii ja moottori purettiin samalla






välillä saatto olla ahasta  ;D








    Pohja sai uutta väriä samalla ku nosturilla, samalla sujahti apurungot ja alusta paikoilleen niin saatiin rullaavaksi 8)


Dodii turvakaaret valmiit ja renkailla. Oisha nuihin kaariin vähempikin määrä putkia riittänyt mutta tulipaha tehtyä :)
Päivitellää lisää myöhemmin, toivottavasti alle vuoden päästä  ;D ;)


« Viimeksi muokattu: Lokakuu 12, 2017, 23:26:54 ip kirjoittanut Akimoto »

Poissa Akimoto

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 13
  • Catcorner Drift Team
Vs: Subaru Impreza WRX, CatcornerDriftTeam
« Vastaus #7 : Lokakuu 12, 2017, 23:59:56 ip »
Voe jeesus mikä operaatio väännellä tommonen putkikeula, tullu opeteltua niinku viimise päälle misä järjestyksesä tommone kannattaa tehä  ::)
Ensin tehtiin tuo kehikko sopivaksi puskurin sisään sitte hitsattii se koriin kiinni tikkuje päihi ni ei tarvinnu ku sata kertaa mallata uudestaan ja ei siltikää, tässä seki vaikeus oli kun tuo moottori tulee nuin eteen niin  kuuleri joutuu tulee niin eteen ja ei kiinnosta silputa tuota puskuria sen takia mutta kyllä se siihe mahtuu, mahtuha ne viimeksikki  ;D



Entiiä oonko vaan liian tarkka tämmösissä hommissa mutta nuo lamppujen kiinnittämisetki tuntu
työmaalta ku kiinnikkeitä tyhjän päälle tehä. Oisha se ollu nätti jos jesarilla pysyis  ;D Helpompiha se ois toki ollu laittaa semmoset muovi läpyskät näyttämään lampuilta mutta ne on paskan näkösiä.
Tommonen lasikuitu puskuri tuli kans hommattua, sata halkeemaa niinku seinään ois ajettu, saa kaveri tehä nuo lasikuitu hommat  :)