Talipas kisat katottaua. Pro 2 tuli katottua vain Rintasen osalta, joka tippui top 16 vaiheessa. Rintasen ajosta paistaa, kyllä paljon ajamattomuus. Tyylikästä ja upeaa ajoa treeneissä, mutta kisa tilanteissa tosi pahaa haparointia ja epävarmuutta. Treeni aikaa ja kisoja suomenpäähän, niin pysyis suoritus varmuus ylhäällä.
Ja sitten Pro. Pitäis vissiin kirjottaa tämä pätkä uudestaan ainakin parikertaa. Niin monta OMT tuli top 16, ettei sormet riitä laskemaan. Surkean näköistä kisaamista tälläkertaa. Endry mutkaan tulossa monet tuli kovasti jarruttaen joillakin, oli kaikki neljäpyörää lukossa ja vauhti tippui kuin seinään. Tästä ei kuitenkaan ketään rankaistu, vaikka tuomaristo sanoi seuraavansa jarruvaloja. Perusteluna oli, että niin moni jarruttaa endryssä, niin siitä ei voi rankaista. Siin mitä vit... ... eli jos tarpeeks moni ajais grippiä, niin pitäis kaikkien saaha täydet pisteet?
No suurin kärsijä jarruttelusta, tais olla Ryan Tuerck joka kolaloir, Gen Gushin kanssa, kun endryssä Gen aloitti luisun käsijarrua ja jalkajarrua käyttäen, meni kaasulle ja taas voimakkaasti jarrulle, Ryan oli jo täys kaasulla menossa, ennen viimeistä jarrutusta ja jyräs Gushin päälle. Pari OMT:mia ja sitten Gushi jatkoon. Gushi jarruttelikin itsensä aina finaaliin asti.
Chris Forsberg millähän hän lahjoo tuomarit, kun saa ajaa suoraan, saa oikaista, saa jyrätä klipit. mutta koskaan ei vaan hylkäystä tuu. Ok Forrest Wang, sai renkaista paljon savua ja ajoi viimesen mutkan leveetä linjaa, mutta isolla kulmalla ja löysi kaikki klipit. Chris ei seurannut vaan kiersi klipit kaukaa viimesessä mutkassa osui Wang:iiin, auto oikes ja Chris ajoi selvästi kaksi rengasta hiekalla ja jyräs vielä keilat nurin. Silti sai pisteittä niin, että OMT saatiin aikaseks.
Miksi OMT? Ainakin minulle jäänyt kuluvasta kaudesta semmonen kuva, että jos väärä henkilö ois pääsemässä jatkoon niin OMT on yleisö ystävällinen tapa saada oikea mies jatkoo.
No jotain positiivistä.
Forrest Wang:in uusi kiihytys auton moottori näyttäis sopivan kuskille, kuin nyrkki silmään.
Hohnadell Alec on ehsottomasti tyylikkäin kuljettaja sarjassa, Alec ei koskaan yritä ajaa karkuun vaan maksimoi aina kulman ja varmoin ottein huikeita suorituksia kerta toisensa jälkeen.
Mad Miken radbull rupesi näyttämään vakaalta, vauhtia ja savua piissas enempi kuin muilla. Toivottavasti saavat auton kunnostettua, kun betoni valli tuli liika lähelle.
Yokoi Masashi voitti osakilpailun. Yokoin Nissani näytti hitaalta muihin verrattuna ja se taisi olla helpottava tekijä Texsasin radalla. Yokoi tuli endryssä aivan toisen kylkeen kiinni, jonka jälkeen sai ajaa huoletta kaasupohjassa. yleensä välimatka hieman kasvoi, mutta Yokoi pysyi tarkasti samalla linjalla, kuin edellä ajava.
Anteeksi hieman ärtynyt ja virhe herkkä kirjotus, mutta piti päästä vähän purkamaan.
Ja sitten Pro. Pitäis vissiin kirjottaa tämä pätkä uudestaan ainakin parikertaa. Niin monta OMT....