Kirjoittaja Aihe: Tulokas tiimi  (Luettu 17929 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa No-Limits

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 22
Tulokas tiimi
« : Joulukuu 22, 2013, 01:10:23 ap »
Meitä olisi lähdössä kolmen hengen porukka ajamaan steetti tai pro-streetti luokkaa ensi kesänä (2014). Kauheesti ollaan nyt koitettu ottaa asioista selvää, mutta moni asia on jäänyt askarruttamaan. Oikeestaan, kun kaikista perus asioista ei löydy yhtä selkeää linjaa, niin koitetaan tähän kerätä semmonen info / muistilista.

Kalustona meillä toimii e30 farmari, e30 2d ja 200sx. Säksä ja kaksi ovinen Bemari on tarkoitus tehdä sääntökirjan mukaan ja farkku tulee ilman kaaria. Tästä juontuukin ensimmäinen kysymys. Eli jossain oli puhe, että kaarelliset menee suoraan pro-street luokkaan ja toisaalla taas luki, että kaarellisellakin voi ajaa streettiä. Mikä tässä on nyt sitten ensi kauden linjaus?

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 22, 2013, 01:16:46 ap kirjoittanut No-Limits »

Poissa Turbiini

  • Pro-kuljettaja
  • Vakionaama
  • **
  • Viestejä: 296
Vs: Tulokas tiimi
« Vastaus #1 : Joulukuu 22, 2013, 11:01:04 ap »
Ei mielestäni turvavarusteiden asentaminen estä streettin ajamista, toki jos auto pro streettiin kelpaa ni järkevämpi sitä olis ajaa (ei tartte tuskailla rajoitettua entry nopeutta)

Poissa No-Limits

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 22
Vs: Tulokas tiimi
« Vastaus #2 : Joulukuu 22, 2013, 15:11:24 ip »
Juurinäin me mietimme, mutta parempi kysyä asioista tietävältä,kuin itse pyöritellä ja miettiä tuollaista asiaa minkä muut varmaksi tietävät..

Mites tuo tiimi asia että tarviiko team jotenki virallistaa esim:ry:llä vai voiko vaan heittä tarrat autoo ja menoks. Team nimeksi ollaan kaavailtu: no-limits drift team

Poissa No-Limits

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 22
Vs: Tulokas tiimi
« Vastaus #3 : Joulukuu 22, 2013, 15:14:01 ip »
Tuolta voi alkuun seurata nissanin ja bemareiden valmistumista+muuta talviräppäilyä..
https://www.facebook.com/Nolimitsgarage

Laitellaan tarkempia projektikuvia ja kertomusta lähiaikoina tuonne projektipuolelle..

Poissa Kaasu

  • Ylläpitäjä
  • Vakionaama
  • *****
  • Viestejä: 1431
Vs: Tulokas tiimi
« Vastaus #4 : Joulukuu 22, 2013, 17:06:48 ip »
Mites tuo tiimi asia että tarviiko team jotenki virallistaa esim:ry:llä vai voiko vaan heittä tarrat autoo ja menoks. Team nimeksi ollaan kaavailtu: no-limits drift team

Tarrat autoon ja menoks. Joku ry tai muu muoto voi olla ihan paikallaan jos tiimin toiminta rupeaa kasvamaan ja rahaa liikkumaan.

Poissa uti70

  • Kuljettaja
  • Peruskäyttäjä
  • *
  • Viestejä: 33
    • Sähköposti
Vs: Tulokas tiimi
« Vastaus #5 : Joulukuu 23, 2013, 22:00:37 ip »
Viime vuonna taisi streetissä olla minun bimmeri ainut ilman kaaria, muut olisi voineet ajaa ori streettiä halutessaan ja osa ajoikin kummassakin luokassa samoissa kisoissakin.
Hitsinpimpula Racing
Sponsoroi
www.jobkauppa.fi

Poissa Suomo

  • Pro-kuljettaja
  • Uusi käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 19
  • Power2drift team
Vs: Tulokas tiimi
« Vastaus #6 : Joulukuu 23, 2013, 23:56:55 ip »
Ei mielestäni turvavarusteiden asentaminen estä streettin ajamista, toki jos auto pro streettiin kelpaa ni järkevämpi sitä olis ajaa (ei tartte tuskailla rajoitettua entry nopeutta)

Totaniin tuo entry limit juttu vähä kaksipiippuinen ajoin toissavuonna streettiä silloisella e30 ilman kaaria yms ja kyllä sielä entryt oli 110-129km/h kisatilanteessa ilman ihmeempiä seuraamuksia tai sanomisia... Ja yhtälailla oli se 80kmh rajoitus mistä en sanaakaan silloin kuullut puhuttavan... Tokikaan en tiedä kuinka ensi kauden linjaus tämän asian suhteen tulee tapahtumaan.

Poissa Viitsu

  • Kuljettaja
  • Vakionaama
  • *
  • Viestejä: 488
    • Sähköposti
Vs: Tulokas tiimi
« Vastaus #7 : Joulukuu 24, 2013, 12:37:27 ip »
Ei mielestäni turvavarusteiden asentaminen estä streettin ajamista, toki jos auto pro streettiin kelpaa ni järkevämpi sitä olis ajaa (ei tartte tuskailla rajoitettua entry nopeutta)

Totaniin tuo entry limit juttu vähä kaksipiippuinen ajoin toissavuonna streettiä silloisella e30 ilman kaaria yms ja kyllä sielä entryt oli 110-129km/h kisatilanteessa ilman ihmeempiä seuraamuksia tai sanomisia... Ja yhtälailla oli se 80kmh rajoitus mistä en sanaakaan silloin kuullut puhuttavan... Tokikaan en tiedä kuinka ensi kauden linjaus tämän asian suhteen tulee tapahtumaan.

2012 botnialla streetissä tipuin koska liian kova entry speed että kyllä siitä rokotetaan
Joni "viitsu" Viitaniemi
Team Madness Drift Garage

Toyota supra mk3 Dspec (odottelee)
Toyota corolla dx 2jz-gte Dspec (rakennuksessa)

Luisua avustamassa:
www.PHPOY.fi
www.JH-Sound.fi
TMI: MH Autohuolto
Ruoveden rakennustarvike
www.autiotrading.com

Poissa Suomo

  • Pro-kuljettaja
  • Uusi käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 19
  • Power2drift team
Vs: Tulokas tiimi
« Vastaus #8 : Joulukuu 24, 2013, 20:07:54 ip »
Ei mielestäni turvavarusteiden asentaminen estä streettin ajamista, toki jos auto pro streettiin kelpaa ni järkevämpi sitä olis ajaa (ei tartte tuskailla rajoitettua entry nopeutta)

Totaniin tuo entry limit juttu vähä kaksipiippuinen ajoin toissavuonna streettiä silloisella e30 ilman kaaria yms ja kyllä sielä entryt oli 110-129km/h kisatilanteessa ilman ihmeempiä seuraamuksia tai sanomisia... Ja yhtälailla oli se 80kmh rajoitus mistä en sanaakaan silloin kuullut puhuttavan... Tokikaan en tiedä kuinka ensi kauden linjaus tämän asian suhteen tulee tapahtumaan.


2012 botnialla streetissä tipuin koska liian kova entry speed että kyllä siitä rokotetaan

Noh aikas jännää jos toisessa paikkaa vaikuttaa ja toisessa taas ei ....

Poissa Viitsu

  • Kuljettaja
  • Vakionaama
  • *
  • Viestejä: 488
    • Sähköposti
Vs: Tulokas tiimi
« Vastaus #9 : Joulukuu 24, 2013, 23:29:52 ip »
Ei mielestäni turvavarusteiden asentaminen estä streettin ajamista, toki jos auto pro streettiin kelpaa ni järkevämpi sitä olis ajaa (ei tartte tuskailla rajoitettua entry nopeutta)

Totaniin tuo entry limit juttu vähä kaksipiippuinen ajoin toissavuonna streettiä silloisella e30 ilman kaaria yms ja kyllä sielä entryt oli 110-129km/h kisatilanteessa ilman ihmeempiä seuraamuksia tai sanomisia... Ja yhtälailla oli se 80kmh rajoitus mistä en sanaakaan silloin kuullut puhuttavan... Tokikaan en tiedä kuinka ensi kauden linjaus tämän asian suhteen tulee tapahtumaan.


2012 botnialla streetissä tipuin koska liian kova entry speed että kyllä siitä rokotetaan

Noh aikas jännää jos toisessa paikkaa vaikuttaa ja toisessa taas ei ....

Samassa kisassa olit ajamassa sillon ;) spinnattiin briskin kanssa molemmat ja mulla oli korkeempi entry speedi niin briski jatkoon ja minä pihalle.
Joni "viitsu" Viitaniemi
Team Madness Drift Garage

Toyota supra mk3 Dspec (odottelee)
Toyota corolla dx 2jz-gte Dspec (rakennuksessa)

Luisua avustamassa:
www.PHPOY.fi
www.JH-Sound.fi
TMI: MH Autohuolto
Ruoveden rakennustarvike
www.autiotrading.com

Poissa Suomo

  • Pro-kuljettaja
  • Uusi käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 19
  • Power2drift team
Vs: Tulokas tiimi
« Vastaus #10 : Joulukuu 25, 2013, 13:43:50 ip »
Ei mielestäni turvavarusteiden asentaminen estä streettin ajamista, toki jos auto pro streettiin kelpaa ni järkevämpi sitä olis ajaa (ei tartte tuskailla rajoitettua entry nopeutta)

Totaniin tuo entry limit juttu vähä kaksipiippuinen ajoin toissavuonna streettiä silloisella e30 ilman kaaria yms ja kyllä sielä entryt oli 110-129km/h kisatilanteessa ilman ihmeempiä seuraamuksia tai sanomisia... Ja yhtälailla oli se 80kmh rajoitus mistä en sanaakaan silloin kuullut puhuttavan... Tokikaan en tiedä kuinka ensi kauden linjaus tämän asian suhteen tulee tapahtumaan.


2012 botnialla streetissä tipuin koska liian kova entry speed että kyllä siitä rokotetaan

Noh aikas jännää jos toisessa paikkaa vaikuttaa ja toisessa taas ei ....

Samassa kisassa olit ajamassa sillon ;) spinnattiin briskin kanssa molemmat ja mulla oli korkeempi entry speedi niin briski jatkoon ja minä pihalle.

Joo ja mä pääsin sielä ylikovalla entryllä jatkoon... :D ja et ollu motoparkissa missä oli mulla ne ihan liian kovan entryt streettiin niin ei puhuttu mtn !

Poissa Viitsu

  • Kuljettaja
  • Vakionaama
  • *
  • Viestejä: 488
    • Sähköposti
Vs: Tulokas tiimi
« Vastaus #11 : Joulukuu 25, 2013, 13:48:53 ip »
Ei mielestäni turvavarusteiden asentaminen estä streettin ajamista, toki jos auto pro streettiin kelpaa ni järkevämpi sitä olis ajaa (ei tartte tuskailla rajoitettua entry nopeutta)

Totaniin tuo entry limit juttu vähä kaksipiippuinen ajoin toissavuonna streettiä silloisella e30 ilman kaaria yms ja kyllä sielä entryt oli 110-129km/h kisatilanteessa ilman ihmeempiä seuraamuksia tai sanomisia... Ja yhtälailla oli se 80kmh rajoitus mistä en sanaakaan silloin kuullut puhuttavan... Tokikaan en tiedä kuinka ensi kauden linjaus tämän asian suhteen tulee tapahtumaan.


2012 botnialla streetissä tipuin koska liian kova entry speed että kyllä siitä rokotetaan

Noh aikas jännää jos toisessa paikkaa vaikuttaa ja toisessa taas ei ....

Samassa kisassa olit ajamassa sillon ;) spinnattiin briskin kanssa molemmat ja mulla oli korkeempi entry speedi niin briski jatkoon ja minä pihalle.

Joo ja mä pääsin sielä ylikovalla entryllä jatkoon... :D ja et ollu motoparkissa missä oli mulla ne ihan liian kovan entryt streettiin niin ei puhuttu mtn !

Hyvin toimii siis :D
Joni "viitsu" Viitaniemi
Team Madness Drift Garage

Toyota supra mk3 Dspec (odottelee)
Toyota corolla dx 2jz-gte Dspec (rakennuksessa)

Luisua avustamassa:
www.PHPOY.fi
www.JH-Sound.fi
TMI: MH Autohuolto
Ruoveden rakennustarvike
www.autiotrading.com

Poissa Suomo

  • Pro-kuljettaja
  • Uusi käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 19
  • Power2drift team
Vs: Tulokas tiimi
« Vastaus #12 : Joulukuu 25, 2013, 14:51:34 ip »
Mitäpä voit olettaa kun nuo kisat järjestää R*****e.com......

Poissa Joni P.

  • Kuljettaja
  • Vakionaama
  • *
  • Viestejä: 542
  • ESV Drift Team
    • ESV Drift Team
Vs: Tulokas tiimi
« Vastaus #13 : Joulukuu 25, 2013, 15:24:55 ip »
Kannattaisko vaikka kuunnella mitä kuljettajakokouksissa sanotaan. Asia on kyllä siellä(kin) aina mainittu. Harvemmin niitä line-upissa erikseen mainitaan enää, ellei kuski sitä erikseen kysele. Kuten esim. Botniaringillä moni kyselikin, koska epäilivät ihan aiheesta vetäneensä liian kovaa ja kärsivät siksi huonoista pisteistä.

Jos Streetissä ylittää entryn, ei se mikään hylkäystuomio ole, vaan nopeuskertoimesta rokotetaan rajusti, ja nopeuskerroinhan vaikuttaa aika paljon kokonaispisteisiin.
Siinä tapauksessa että useampi kuljettaja ajavat 0p suorituksen, ratkaistaan entry-nopeudella paremmuus. Streetin kohdalla tietty niin ettei sitä saa ylittää koska kyseessä luokka jossa autoilta ei vaadita turvakaaria ym. Siitä syystä entrynopeudet täytyy pitää Streetissä alhaisina.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 25, 2013, 15:27:29 ip kirjoittanut Joni P. »