Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Myydään / Vs: M: 5- ja 6-vaihteisia BMW ZF laatikoita. Myös sovitukset muihin merkkeihin.
« Uusin viesti kirjoittanut Hena Elokuu 21, 2017, 09:40:38 ap »
Uppia
2
Kuvat / EPUA Drifting SM 19.8.2017 Lapua
« Uusin viesti kirjoittanut ruuvaaja Elokuu 20, 2017, 17:27:16 ip »
3
Ilmoitus päivitetty :)
4
Auton tekniikka / Vs: Hydraulisista painelaakereista.
« Uusin viesti kirjoittanut Gutless Elokuu 18, 2017, 11:52:29 ap »
Kyllä nyt yhen painelaakerin asennus vastustaa :D

Eli laakeri paketista paikalleen, n.5mm ilmaraolla. Ilmaantu helposti ja poljintuntuma on hyvä.

Ongelmana on se, että ku kytkinpolkimen nostaa ylös, niin laakeri ei palaudu siihen ilmaraolle, vaan jää "makaamaan" kynsiä vasten. Kokeiltiin lisätä ilmarako 10 milliin mut sama lopputulos.. :o

Käsittääkseni laakerin ei kuuluis pyöriä koneen mukana muutakuin sillon ku kytkintä painetaan?

Minulla samaa ongelmaa.

pääsylinteri: wilwood 3/4" kiinteällä säiliöllä
työsylinteri: tilton
painlaakeriksi istutettu ap-racing 54mm
7,25" ap-racing asetelma, yksilevyinen

Kuten myös, työsylinteri ilmautuu helposti, voi jättää asetelmasta irti mutta muutaman pumppauksen jälkeen tuo rako on mennyt umpeen.

Jääkö pääsylinteriin jotenkin paineet päälle vai mikä tämän aiheuttaa? Vaikka täällä on sanottu myös ettei haittaa niin jotenkin tuntuu että käy laakerin päälle pitkässä juoksussa.

Toisekseen, tuon kokoisella pääsylkällä ja c-kadetin vakio kytkinpolkimella on aika raskaskäyttöinen. 5/8" kokoinen pääsylkkä lienee kuitenkin liian pienituottoinen. Muistaakseni tolle työsylkälle ois suositus ollut tuo kolmevarttinen.

Sitten vielä semmoinen huomio että ap-racingin asetelman kuoret hieman myötää kun painaa kytkimen pohjaan (liikerata n. 6mm). Onko tämä normaalia että jäykkä alumiinirunkoinen asetelma myötää?
5
Projektit / Vs: Vauxhall Viva HB
« Uusin viesti kirjoittanut Rahu Elokuu 13, 2017, 23:42:17 ip »
Jokos tämä kohta on tosi toimissa radalla?
6
Futurez / CELTIC TUNING HELSINKI - ohjelmoinnit viiden tähden palvelulla, tehoa ja vääntöä
« Uusin viesti kirjoittanut Futurez.fi Elokuu 07, 2017, 19:00:58 ip »


ECU Helsinki
Kehruutie 8 A 3
00410 Helsinki
www.ecuhelsinki.fi
045-1308995 (puh. sekä Whatsapp)


ECU Helsinki - lisää tehoa ja vääntöä, viiden tähden palvelulla.


* Kaikki ohjelmoinnit 14pv täydellä tyytyväisyystakuulla - kokeile rauhassa, jos et ole tyytyväinen jostain syystä, saat rahat takaisin ja auton palautamme vakioksi.

* Meiltä saat käyttöösi maksuttoman sijaisauton työn ajaksi halutessasi, voit huristella vaikkapa läheiseen ostoskeskukseen kaffelle tai ostoksille odotellessasi.

* Maksut myös osissa, mm. 12kk koroton Svea-osamaksu.

Katso verkkosivustomme, sivujen kätevästä online-kalenterista voit varata suoraan oman aikasi
 -->  www.ecuhelsinki.fi

Seuraa facebookistamme mitä pajalla tapahtuu
--> ECU Helsinki Facebookissa

Tutustu myös valmistajan sivulla, paljonko potentiaalia sinun autossasi piilee?
--> www.celtictuning.co.uk


Futurez on yli 13 vuoden ajan toiminut ns. "rautapuolella" toimittaen tekniikan osia, nyt tultiin pisteeseen jossa kysyntä kasvoi siihen pisteeseen että oli aika laajentaa myös softan puolelle. Olemme avanneet erillisen toimipisteen nimeltä ECU HELSINKI, jossa suoritamme maineikkaita Celtic Tuning ohjelmointeja. Toimipisteemme sijaitsee osoitteessa Kehruutie 8, 00410 Helsinki.

Jokainen Celtic Tuning valikoiman tuotteista on kehitetty ajamalla ja säätämällä valmistajan dynopenkissä, automalli- ja moottorikohtaisesti. Ohjelmat tuovat roimasti lisää tehoa ja vääntöä, taloudellisesti ja turvallisesti huomioiden myös kunkin moottorin heikot kohdat ja pullonkaulat. Autostasi tulee lisätehon ohella mukavampi ja sujuvampi ajettava. :)

Celtic softat ovat myös pitkälti räätälöitävissä - suurempi ahdin, suuttimet, downpipe, katalysaattori tai muut vastaavat muutokset eivät tuota ongelmaa.Myös EGR-poistot, sekä DPF-poistot hoituvat mutkitta dieseleihin, kuin myös kierrosrajoittimen tai nopeusrajoittimen muutokset ja vastaavat hienosäädöt.

Asiakkaiden palaute ja brändin ylivoimainen suosio markkinoillamme puhuu puolestaan enemmän kuin tuhat (mainos)sanaa. :)






Ystävällisin terveisin,
ECU Helsinki




Esimerkkejä asiakasprojekteista:


Skoda Octavia RS 2.0TDi '17
Before: 181hp / 380Nm
After: 220hp / 450Nm

Kokemuksia: ”Erittäin huomattava ja ennen kaikkea käytännöllinen muutos! :) Softa parantaa ajettavuutta varsinkin päivittäisessä normiajossa. Enää ei tarvitse itse avittaa laatikkoa vaan nyt eteneminen hoituu kuten pitääkin, kiitos muhkeamman väännön keskialueella.
Auto on vasta puoli vuotta vanha ja vaikka olenkin ollut oikein tyytyväinen tähän asti niin kyllä tämä viritys viimeistelee autoa täydellisesti!”



Range Rover Evoque 2.2TD4
Before: 147hp / 400Nm
After: 235hp / 474Nm

Asiakas kertoi kotimatkan jälkeen ruutia löytyvän ihan eri tavalla kuin aikaisemmin, ja alaväännön lisääntyneen huomattavasti. Ero todella onkin melkoinen!



VW Golf Mk6 2.0TDi DSG
Before: 138hp / 320Nm
After: 193hp / 413Nm

Asiakas kehui lisäpuhdin ohella moottorin olevan myös mukavampi ajettava, ja vaihteiston toimivan selvästi loogisemmin. :)



Yhteistyössä mukana Celtic-kollegamme: Lohjan ECU Tuning
7
Myydään / M: Nissan Silvia KS13 BMW moottorilla
« Uusin viesti kirjoittanut saki Elokuu 05, 2017, 09:24:22 ap »
Harrastepelin vois pistää 10v omistuksen kunniaksi kiertoon. Tästä saa viihdyttävän harrastevälineen jossa paljon muutoksia tehty mutta kaikkea puuhattavaa riittää kyllä silti.

 

https://m.nettiauto.com/nissan/silvia/9007844

 

voimaa on hyvin.. Viimeksi mitattu 613@1,6bar. Nyt moottori vähän suurentunut.

 

Laite Turussa. Tervetuloa tutkimaan. Hp. 8900€

 

0405754391
8
Myydään / Vs: Bride kippaavat "Low Max" kuppipenkit (Illest edition)
« Uusin viesti kirjoittanut Mystic Elokuu 03, 2017, 23:46:54 ip »
Yksi pari tuli punaisia varastoon. Samoilla kuvioilla; sivuraudat ja yleismalliset kiskot neuvoteltavissa mukaan. Hintapyyntö 850€/tarjous + toimitus. Sijaitsevat Kemissä, mistä kulkeutuvat lähialueille veloituksetta ja kauemmaksi Matkahuollolla. Yhteydenotot joni_p3@msn.com tai iltaisin nolnelnol-8211989. Viestillä tavoittanee parhaiten töiden vuoksi.


9
Auton tekniikka / Ilmasta veteen cooleri.
« Uusin viesti kirjoittanut Paasonen Elokuu 02, 2017, 18:55:46 ip »
Valistakaa hyvät ja huonot puolet ilmasta veteen lauhduttimien suhteen. Mistä löytyy tekijät jos haluaa esim customina tehdyn laminovan putkilla? Toimiiko radalla/kadulla ilman mitään jääsysteemejä jos vain veden jäähdykselle on tarpeeksi tilaa?
10
Myydään / Moottori : BMW 540 4.4 V8 -97
« Uusin viesti kirjoittanut Paasonen Elokuu 02, 2017, 18:45:06 ip »
Saa poistaa myyty, kiitos!!!


Vakio, suoraan ajosta apulaitteilla. N 300000 ajettu. Mahdollisuus koeajaa tarvittaessa Espoossa.

Hp 1200€ Automaattivaihteiston kanssa 1500€

Yyvee kiitos.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10